Jít s dobou znamená oslovovat více návštěvníků. Pomocí jednoduchých stylizací produktových obrázků či fontů můžete být blíže svým zákazníkům a vytvářet dojem svěží společnosti. Co dobře vypadá, to se lépe prodává.
Trend označuje vývoj určitým směrem a při včasné implementaci se stává konkurenční výhodou. Zvláště u mladších návštěvníků funguje velmi pozitivně a povzbuzuje prodeje. V článku ukážeme tři příklady trendů, které míří do naší republiky. S ohledem na cílovou skupinu zvažte, v jaké podobě budou pro váš e-shop nejvhodnější.
1. Produktové fotografie organizované v knollingu
Knolling vychází z anglického knoll, což je termín pro způsob paralelního uspořádání či organizace v 90stupňových úhlech. Jde o novotvar, který v našem jazyce prozatím nemá ekvivalent. V každém případě fotografie s produkty uspořádanými dle knollingu jste již určitě spatřili. Následující ukázka je převzata z webu Vectorvice.com.


2. Stylizované ruční písmo pro hlavní nadpis
Trendy ve fontech se mění poměrně pravidelně. Aktuálně je v USA na vzestupu Brush Hand Lettering, tedy ručně stylizované písmo vytvářené štětcem. Jde o nástupce dříve oblíbených fontů Lobster a Wisdom Script, které se díky nadužívání již poměrně okoukaly. Brush Hand Lettering používá například e-shop Iwantproof.com v rámci hero image.


3. Vzhled jako ze starých fotoaparátů
Fotografové jej používají poměrně často, v současné době se prosazuje i v marketingu. Namísto krásných, čistých a moderních fotografií se bannery a hero images upravují tak, aby působily starší a vyvolávaly nostalgickou náladu. Zvláště u tradičních produktů, či ve snaze zdůraznit vlastnosti jako styl či výdrž, jsou tyto úpravy velmi vítané.

Investujte pro lepší výsledky
Všechny 3 představené trendy lze do marketingu e-shopu s trochou snahy zakomponovat svépomocí, popřípadě prostřednictvím marketingového oddělení. Existují ale i takové možnosti využití, které jsou náročnější na výrobu, ale přináší výsledky. Ukázka profesionální práce je přejata z Shopify.com.
Závěr
Designovými trendy lze osvěžit vaši stávající prezentaci, stejně jako postavit na nich celý e-shop. Představená řešení jsou v tuto chvíli aktuální v USA a zřejmě je tak pouze otázkou času, než se začnou naplno prosazovat i u nás. Máte tak možnost být jedni z prvních, kdo je na stránkách v naší republice použijí.




