WebdesignReklama

5 SEO tipů jak psát Title Tag

Tagy TITLE a META v hlavičce HTML poskytují vyhledávačům základní informace o Vašich www stránkách nebo e-shopech.

Jejich pomocí můžete zadefinovat title (nadpis), desctription (popis) a keywords (klíčová slova).

Tag TITLE je z hlediska SEO nejdůležitější tag, který se zobrazuje v rámci výsledků vyhledávání ve vyhledávači (SERP – Search Engine Results Page).

Title by měl obsahovat vybraná klíčová slova a jeho délka by neměla přesáhnout 65-70 znaků (včetně mezer).

Čím lepší je TITLE, tím výš se umístí Vaše www stránky ve výsledcích vyhledávání.

Jak tedy psát title tak, aby Vám přinesl co nejvíc prokliků a samozřejmě zákazníků?

Klíčové slovo umístěte vždy na začátek

Nepsané pravidlo říká, že slovo na první pozici v title má největší váhu. Vyhledávače akceptují klíčová slova v tom tvaru, v jakém jste je do title zadali, proto rozlišujte jednotné a množné číslo, konkrétní slovosled apod.

Pokud potřebujete do title zakomponovat více klíčových slov, oddělte je svislou čárou |:

Stejně tak využijte i název Vaší firmy nebo domény, který obsahuje klíčová slova, umístěte jej na konec title:

Lákejte v Title na slevy a speciální akce

Proč se neinspirovat slevomaty a nepoužít do Title formulku typu: „Tenisky NIKE se slevou 15%“?  Zákazníci slevy milují, proto zvýšte CTR (míru prokliku) a zakomponujte do title i informace o probíhajícím výprodeji.

Deklarujte úsporu financí

Šikovní prodejci do Title tagu zakomponují i informaci o tom, že zakoupením jejich produktu dokážete ušetřit např. až 70% z hodnoty nákupu v běžném obchodě.

Využijte synonyma, množné číslo a další tvary klíčových slov

Pokud mezi Vaše top klíčová slova generující zisk patří i různé tvary daného slova, zakomponujte je do title na příslušné stránce.

 Využijte „akční slova“

Nabádejte potenciální zákazníky k akci, např. pomocí slov jak „Nakupte záhradní nábytek online!“

Tip: existuje několik způsobů, jak správně psát title. Nejčastěji title referuje o obsahu na dané stránce. Title se proto snažte psát jako název kapitoly v knize – napoví co to o obsahu a motivuje nás číst dál, resp. v případě title nás motivuje kliknout např. na reklamní odkaz.

Napsat komentář

Odcházíte?
A nechcete zůstat v kontaktu?
Stačí zadat e-mail a získáte každý týden zdarma zpravodaj o webdesignu a internetovém marketingu, přímo do vaší schránky.
Děkujeme za projevený zájem. Již brzy se můžete těšit na první várku informací.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup