Webdesign

Blíží se konec opisování captcha kódů z obrázku

CAPTCHA, neboli Turingův test, který má ověřit, zda s webovou stránkou komunikuje člověk, nebo robot, do budoucna nejspíše přestane brzdit uživatele při registracích, či při dalším navigování po webových stránkách. Google totiž začíná testovat svůj vylepšený algoritmus, který by měl člověka od robota rozeznat automaticky.

Algoritmus bude sledovat pohyb myši po stránce, IP adresu a svůj odhad bude dále zlepšovat za pomoci analýzy a strojového učení k tomu, aby se naučil uživatelovy internetové návyky. I tak se však může stát, že si uživatele splete s robotem; v tom případě bude nutné opsat slova či čísla z obrázku, případně zatrhnout možnost „Nejsem robot.“ S postupným zlepšováním algoritmu by tyto testy mohly vymizet úplně a na stránkách, kde je nutné reagovat rychle, by nás již nemuselo nic zdržovat.

Napsat komentář

Odcházíte?
A nechcete zůstat v kontaktu?
Stačí zadat e-mail a získáte každý týden zdarma zpravodaj o webdesignu a internetovém marketingu, přímo do vaší schránky.
Děkujeme za projevený zájem. Již brzy se můžete těšit na první várku informací.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup