EshopTipy/triky

Heuréka Ověřeno zákazníky jako ukazatel důvěryhodnosti

V průběhu listopadu u Heuréky přichystali novinku v programu Ověřeno zákazníky. Nově se totiž recenze a hodnocení e-shopu, který v rámci programu získáte, zobrazuje také ve vyhledávání Googlu pod placenými odkazy – Google AdWords.

gogle_adwords

Dalším kanálem, kde oslovit zákazníky díky recenzím a hodnocením, se otevírá e-shopům právě na Googlu. Hodnocení a recenze e-shopů uvidí noví potenciální zákazníci hned při vyhledávání na první stránce Googlu. Zákazníci díky tomu mají snadnější a rychlejší přístup k tomu, co je zajímá – jaké má e-shop hodnocení a jestli se jedná o důvěryhodného prodejce. Hodnocení, recenze a zkušenosti ostatních zákazníků jsou pro české zákazníky jedním z klíčových faktorů pro rozhodnutí o nákupu.

Jaké jsou podmínky?

Podmínkou pro zobrazení hodnocení je zapojení v programu Ověřeno zákazníky a minimálně 150 udělených recenzí za poslední rok.

Aktuálně splňuje podmínky zobrazení přes 3 580 e-shopů a očekáváme, že jejich počet bude narůstat. Do samotného programu Ověřeno zákazníky je zapojeno zhruba 15 000 e-shopů.

Jak to funguje?

Recenze e-shopů jsou Googlu předávány prostřednictvím zakódovaného xml souboru, který obsahuje pouze tyto údaje, tedy recenze. Informace o fungování partnerských webů, jejich přehled a základy nastavení placených reklam pro Google jsou najdete zde.

Napsat komentář

Odcházíte?
A nechcete zůstat v kontaktu?
Stačí zadat e-mail a získáte každý týden zdarma zpravodaj o webdesignu a internetovém marketingu, přímo do vaší schránky.
Děkujeme za projevený zájem. Již brzy se můžete těšit na první várku informací.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup