Existuje obrovské množství důvodů, proč byste měli přemýšlet o e-mail marketingu a příjemcích vašich e-mailů. Ovšem se vší vážností, víte, jak hodnotný je e-mail marketing? Stojí za to trávit čas nad e-mailovými kampaněmi a klást si otázky, jaký nástroj k realizaci e-mail marketingu použít, co svým příjemcům říct a nabídnout, co příjemci po přečtení e-mailu dělají?

Odpověď je ANO, stojí to za to! E-mail marketing je stále králem v závodě o nejlepší marketingové výsledky. Navíc je vše měřitelné a vy vždy víte, jak se váš příjemce chová, o co se zajímal a zda díky e-mailu nakoupil. A díky tomu můžete z e-mail maketingu dostávat víc a víc.

Stařec mezi teenagery?

V porovnání s novými marketingovými nástroji (jako jsou sociální sítě, virální videa apod.) může e-mail marketing působit jako taktika minulosti. Opak je pravdou. E-mail marketing je stálý a výnosný kanál s vynikající návratností

Dobře načasovaný e-mail stále hrdě stojí v popředí online komunikace a propagace, což potvrzují data.

Co říkají data?

91% uživatelů kontroluje svoje e-maily každý den
48% uživatelů preferuje kontakt se značkami přes e-mail
247 MILIONŮ e-mailů je odesláno každý den
897 MILIONŮ uživatelů prohlíží e-maily na mobilu

Lidé žijí svými e-mailovými schránkami – mnohokrát denně obnoví a zkontrolují poštu, zda se neobjevilo něco nového. Prohlížení e-mailů a jejich posílání se stalo každodenní činnosti většiny z nás. Už nepoužíváme jen počítače, ale také své chytré telefony, tablety a podobně. Vaši zákazníci na e-mailu jsou a pravidelně ho kontrolují, váš e-mail by na ně tedy ve schránce měl čekat.

Co e-mail marketing přináší?

90% uživatelů preferuje e-mail před Facebookem
40x lepší při získávání nových klientů než Facebook a Twitter
44% uživatelů nakoupilo díky e-mailu
66% uživatelů udělalo online nákup díky e-mailu

Na otázku, které medium uživatelé preferují pro sdělování novinek, 90% odpovědělo, že chtějí e-mailový newsletter, zatímco pouhých 10% vybralo Facebook. Krom toho nedávná studie ukázala, že e-mail je téměř 40x lepší v získávání klientů než Facebook a Twitter.

E-mail marketing přináší okamžité prodeje.

44% uživatelů minimálně jednou nakoupilo na základně reklamy v e-mailu, který jim byl doručen. 66% uživatelů uskutečnilo online nákup jako výsledek e-mail marketingové zprávy.

Zdrojem výše uvedených dat je průzkum provedený organizací Interactive Advertising Bureau.

Napsat komentář