Existuje obrovské množství důvodů, proč byste měli přemýšlet o e-mail marketingu a příjemcích vašich e-mailů. Ovšem se vší vážností, víte, jak hodnotný je e-mail marketing? Stojí za to trávit čas nad e-mailovými kampaněmi a klást si otázky, jaký nástroj k realizaci e-mail marketingu použít, co svým příjemcům říct a nabídnout, co příjemci po přečtení e-mailu dělají?

Odpověď je ANO, stojí to za to! E-mail marketing je stále králem v závodě o nejlepší marketingové výsledky. Navíc je vše měřitelné a vy vždy víte, jak se váš příjemce chová, o co se zajímal a zda díky e-mailu nakoupil. A díky tomu můžete z e-mail maketingu dostávat víc a víc.

Stařec mezi teenagery?

V porovnání s novými marketingovými nástroji (jako jsou sociální sítě, virální videa apod.) může e-mail marketing působit jako taktika minulosti. Opak je pravdou. E-mail marketing je stálý a výnosný kanál s vynikající návratností

Dobře načasovaný e-mail stále hrdě stojí v popředí online komunikace a propagace, což potvrzují data.

Co říkají data?

91% uživatelů kontroluje svoje e-maily každý den
48% uživatelů preferuje kontakt se značkami přes e-mail
247 MILIONŮ e-mailů je odesláno každý den
897 MILIONŮ uživatelů prohlíží e-maily na mobilu

Lidé žijí svými e-mailovými schránkami – mnohokrát denně obnoví a zkontrolují poštu, zda se neobjevilo něco nového. Prohlížení e-mailů a jejich posílání se stalo každodenní činnosti většiny z nás. Už nepoužíváme jen počítače, ale také své chytré telefony, tablety a podobně. Vaši zákazníci na e-mailu jsou a pravidelně ho kontrolují, váš e-mail by na ně tedy ve schránce měl čekat.

Co e-mail marketing přináší?

90% uživatelů preferuje e-mail před Facebookem
40x lepší při získávání nových klientů než Facebook a Twitter
44% uživatelů nakoupilo díky e-mailu
66% uživatelů udělalo online nákup díky e-mailu

Na otázku, které medium uživatelé preferují pro sdělování novinek, 90% odpovědělo, že chtějí e-mailový newsletter, zatímco pouhých 10% vybralo Facebook. Krom toho nedávná studie ukázala, že e-mail je téměř 40x lepší v získávání klientů než Facebook a Twitter.

E-mail marketing přináší okamžité prodeje.

44% uživatelů minimálně jednou nakoupilo na základně reklamy v e-mailu, který jim byl doručen. 66% uživatelů uskutečnilo online nákup jako výsledek e-mail marketingové zprávy.

Zdrojem výše uvedených dat je průzkum provedený organizací Interactive Advertising Bureau.

Napsat komentář

Odcházíte?
A nechcete zůstat v kontaktu?
Stačí zadat e-mail a získáte každý týden zdarma zpravodaj o webdesignu a internetovém marketingu, přímo do vaší schránky.
Děkujeme za projevený zájem. Již brzy se můžete těšit na první várku informací.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup