Pouhé založení profilu, bez toho abyste jej doplnili o nezbytné informace, vám k ničemu nebude. Pokud máte alespoň správně napsané jméno, možná si vás bude chtít někdo přidat podle něj, je však velká šance, že by si vás mohl s někým splést. Pouhé založení profilu jednoduše není k ničemu. Jestli je pro vás překážka sdílet osobní údaje, raději na LinkedIn ani nechoďte. Vyplňte si správně alespoň hlavičku profilu, od toho se pak dá dobře odrazit dál.

Základem je fotka! Profilová fotografie je společně se jménem jednou z prvních věcí, které jsou z vás na LinkedIn vidět. Výstřižky ze super fotek od moře jsou sice fajn, ale nezapomeňte, že se pohybujete přece jen na profesní síti. Fotografie by měla být formální, ideálně zachycovat váš obličej. Dámy prominou, ale pokud potřebují ukazovat svou postavu, na to jsou jiné sítě. Obličej je důležitý hlavně proto, že profilovka se například ve výsledcích vyhledávání objevuje ještě zmenšená, tak aby na ní bylo možné vůbec něco rozpoznat.

Jméno je neméně důležitá položka, většinou použitá správně, ale přece jenom se objevují i nešťastné výjimky. Při zakládání účtu, dbejte na správné pořadí jména a příjmení. Taky zde není místo pro titul, gratuluji, že se vám podařilo projít přes vysokoškolský vzdělávací systém, ale opět, viděli jste tam na to kolonku?! Pokud nemáte v rodném listě „Ing. Svatopluk“, tak tuto informaci neuvádějte.

Hned pod jménem je položka „motto“, tu mám na LinkedIn snad nejraději. Většinou koresponduje s vaší poslední pracovní zkušeností, ale můžete si ji volně upravit dle svého rozmaru. Jsem spíše zastáncem toho, aby se zde opravdu vyskytovala informace o vaší aktuální pozici, můžete zde ale doplnit poznámku, že aktuálně hledáte nové místo, nebo upozornit na další důležitý stav, který je spojený s vaší osobou. Kouzlo je v tom, že motto se zobrazuje ve všech náhledech a výsledcích vyhledávání hned pod jménem, takže jedinečná šance na prvotní předání informací. Snažně prosím nepište si sem citáty, vsadím se o pivo, že to opravdu návštěvníky vašeho profilu nezajímá, pokud teda nějaké máte.

Lokalita je snad jasná, vyberte tu, kde se pohybujete a kde jste k mání. Někdy ale může nastat problém v rozdílných místech bydliště a práce, pokud například dojíždíte. Když si s vámi bude chtít někdo dohodnout schůzku, asi nebude problém někam vycestovat. Pokud vám někdo bude chtít nabídnout na základě vaší lokality práci, abyste to k němu neměli daleko, vy tam máte Zlín, protože jste se tady narodili a vyšli střední školu, každopádně teď pracujete již několikátým rokem v Praze a na Moravu se vám vracet nechce, no moc fungovat to v tomto případě nebude.

Další příspěvek

Napsat komentář

Odcházíte?
A nechcete zůstat v kontaktu?
Stačí zadat e-mail a získáte každý týden zdarma zpravodaj o webdesignu a internetovém marketingu, přímo do vaší schránky.
Děkujeme za projevený zájem. Již brzy se můžete těšit na první várku informací.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup